søndag den 30. september 2018

Billeder

Billeder fra i morges hvor jeg drak morgenkaffe med min ven Nicklas. Jeg nåede heldigvis lige akkurat hjem i tørvejr og har ellers brugt dagen på at ordne lidt forskellige ting i lejligheden, da jeg starter på mit nye job i morgen (mere om det senere). De af jer, som har fulgt med fra starten kan måske huske, at jeg i dette indlæg berettede, at skjortekjolen var min yndlings beklædningsdel. Det er det ikke længere. Nogle ting ændrer sig (ligesom farven på mine bryn hehe), men jeg kunne nu ikke stå for denne udgave, da jeg fandt den på udsalg inde i Zara for et par dage siden. Husk at tjekke min Trendsales ud. Jeg har nemlig lige opdateret den. I skal også huske, at i altid kan kontakte mig på annejohannsen.contact@gmail.com, hvis i er interesserede i andre sager fra min garderobe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar