søndag den 30. september 2018

Københavnsgader

Top 3 på min playliste denne sommer: 
1. Fleetwood Mac – Everywhere 2. Jhené Aiko – Comfort In Ending 3. Bachar Markhalifé – Lemon
Mit hot spot i København om sommeren:
Da jeg flyttede tilbage til København efter nogle år i udlandet, flyttede jeg overfor The Union Kitchen på Store Strandstræde og det blev lynhurtigt mit “hot spot”. Udover at have byens bedste meat balls er det også de dejligste mennesker, der arbejder der. Dog er jeg nu flyttet tilbage til Amager, og når det skal gå lidt hurtigt og være tæt på, er jeg rigtig glad for Mad & Kaffe. Prøv deres øllebrød med flødeskum! MUMS FILIBABA SIR JEG BAR!

Sommerdrikken:
En god iskaffe kan altid redde selv den mest hektiske morgen. Snakker vi efter kl 17, er Aperol Spritz altid en sikker vinder hos mig!

Sommerdestinationen:
Da jeg jo oprindeligt stammer fra Libanon, er jeg lige nødt til at være fortaler for dette smukke og unikke land. Beirut især er en by, der bestemt er et must. Maden er fantastisk og menneskerne de mest gæstfrie og varme.

Go to sommeroutfit: 
Jeg har fundet den fineste gule kjole, som jeg er blevet rigtig glad for. Den er comfortable, elegant og jeg føler mig meget tilpas i den. Havde jeg kunnet købe den i alle regnbuens farver, havde jeg gjort det.

Mit bedste sommertip: 
Giv dig selv lidt kredit, slap af, nyd dig selv og bare lev i nuet. På med en lækker sommerkjole, et par cool solbriller og slentre lidt rundt i Københavnsgader alene med dit yndlings musik i ørene.

Det jeg elsker mest ved sommeren: 
Livet i København. Folk kommer ud af deres vinterhi. Mennesker på gaden, spontane rosédates med skønne venner, grill, dans til den lyse morgen og sommerforelskelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar