søndag den 30. september 2018

Sommerdrikken

EGELIND // 23 // COPENHAGEN // HENRIK VIBSKOV BOUTIQUE 
Top 3 på min playliste denne sommer:
1. Tosca – Stuttgart (Marlow and Trüby refix) 2. Bo Kaspers Orkester – Vi Kommer Aldrig Att Dö 3. Alain Chamfort – Paradis
Mit hot spot i København om sommeren:
Min vindueskarm med en cigaret og en ven ved min side.
Sommerdrikken:
Jeg har drukket rigtig meget entre 14 et 15, som er en natur-rosévin produceret af Jean-Claude og Anne Beirieu. Ellers en god Caipirinha.
Sommerdestinationen:
Jeg har de sidste mange år rejst til Spanien i sommerferien, og er faktisk lige kommet hjem derfra! Ellers min mors gård oppe i Nordsjælland, som er det rene Morten Korch-idyl.
Go to sommeroutfit:
Plisseret nederdel, en hvid T-shirt, guldsmykker, læderjakke og en lille, fin sok i mine udtrådte sneakers. Og selvfølgelig solbriller!
Mit bedste sommertip:
Gå ud og nyd solen!
Det jeg elsker mest ved sommeren:
At mit humør bliver meget bedre, når solen kommer frem! Og alle duftene. Solcreme, mandesved, saltvand, natur..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar