søndag den 30. september 2018

NÆSTEN FLAD MAVE EFTER GRAVIDITET

Det bliver bedre og bedre med målet om en fladere mave efter min graviditet.
Jeg har endnu ingen ide om, hvor stor min rectus diastase er på nuværende tidspunkt, men jeg har bestilt tid, hos min fys i løbet af april, og der håber jeg hun kan mærke nogle forbedringer – de er i hvert fald at se 🙂
Jeg søger stadig rundt på nettet efter nyttig information omkring rectus diastase.
Jeg oplever at flere og flere går rundt med delte mavemuskler, derfor vil jeg også gerne dele det jeg finder på nettet. Det har i hvert fald en virkning på mig, så mon ikke det også har hos andre? Det er i hvert fald et forsøg værd, hvis man ønsker at få lukket sin RD.
Under min søgning er jeg stødt på superfit mor – Hun giver lige nu 4 gratis øvelser til efter fødslen. Nogle øvelser, som også kan være med til at samle de delte mavemuskler.
Der er ved hver øvelse en god beskrivelse og en video, så man kan få lavet øvelserne korrekt.

Jeg vil på et senere tidspunkt, lave et indlæg om øvelserne, da f.eks. øvelse nummer 1, er en øvelse, som jeg har læst er et no-go når man har delte mavemuskler.
Men der står så meget på nettet, at det næsten er til at blive forvirret over – hvad det er man må og ikke må.
Man kan ved hende, købe et træningsprogram til flad mave til en pris på kun 399,- kr. hvilket jeg synes er en meget overkommelig pris, hvis den kan gøre at man, kan få den flade mave man ønsker sig. Der er et af fokus punkterne også saml delte mavemuskler.
Jeg kender ikke til indholdet, men overvejer om jeg skal købe det selv.
Jeg har yderligere fundet nogle øvelser, som jeg også laver. Dem vil jeg også sætte ind, når jeg lige får dem filmet 🙂
Her kan i se min mave, som den ser ud nu. Jeg er meget tilfreds med, hvor godt øvelserne virker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar