søndag den 30. september 2018

COPENHAGEN // PHOTOGRAPHER

COPENHAGEN // PHOTOGRAPHER
Top 3 på min playliste denne sommer:
1. The Internet ft. Kaytranada – Girl 2. A$AP Mob – Yamborghini High 3. Paris Hilton – Nothing In This World

Mit hot spot i København om sommeren:
Da jeg skal Bali om lidt, og kun er hjemme i 2 dage før jeg tager til Paris, må årets hotspot være andetsteds end København. Jeg forudsiger det bliver en lille fransk fortovscafe.

Sommerdrikken:
Jeg tror aldrig, at jeg bliver helt voksen nok til at kunne lide rødvin og kaffe, og i mange år har den stået på meget søde drinks, når jeg har været ude, men i år har jeg opdaget Moscato, som er så sød, at det næsten ikke kan være en vin. Jeg føler mig alligevel ret voksen med et vinglas i hånden.

Sommerdestinationen:
De seneste par år er jeg på et eller andet tidspunkt altid endt i Paris henover sommeren. Og i år har jeg valgt at tage afsted i lidt over en måned for at for at nå lidt af det hele. Arbejde, shopping og lange gåture med mine venner, som kommer på besøg.

Go to sommeroutfit:
Jeans og en silketop, eller et silketørklæde bundet om overkroppen. Min ven Nicklas freestylede et tørklæde på mig en aften inden vi skulle ud, og nu elsker jeg det. Så behageligt og lidt sødt!

Mit bedste sommertip:
Tag på landet! Da jeg selv er vokset op på landet, elsker jeg at komme tilbage, og især om sommeren. Selvom byen lever op om sommeren, er der ikke noget, jeg elsker mere end impulsive pluk-selv jordbær ture og tomme strande med min familie.

Det jeg elsker mest ved sommeren:
Jeg elsker at skyde om sommeren. 3/4 dele af året er der koldt og overskyet her i DK, så jeg forsøger at tage så mange billeder som muligt, når her endelig er sol og over 10 grader. Det føles bare som om, at der er så mange flere muligheder om sommeren, når dagene er længere og lysere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar