søndag den 30. september 2018

Modelcasting – København

Så skete det – jeg fik lov til, at komme til modelcasting hos scoop models i København.
Det er min største drøm, at blive model, så bare det at jeg for lov at komme til casting, og har en chance for at blive model betyder Virkelig meget.
Det har været min drøm at blive model i rigtig mange år, så da jeg fik en mail om at de gerne vil have en samtale med mig, blev jeg utrolig glad.
Jeg var til modelcasting i københavn, mandag den 6/11. Jeg var der over med min mor, det var en rigtig god tur. Vi havde god tid inden jeg skulle til samtale, så den blev brugt på shopping og se på forskellige seværdigheder, bla Rundetårn og folketinget.
Til casting blev jeg målt og fik taget billeder, og de skrev alt muligt ned. Pigerne fra bureauet var rigtig venlige og meget imødekommende, de roste mit ansigt rigtig meget, og sagde jeg havde et model ansigt.
Efter det, havde min mor og jeg stadig tid inden vi skulle med toget hjem, så vi gik rundt i københavn og købte mad til hjemturen – derefter gik vi ned til toget og tog hjem til Viborg igen.
Jeg fik svar et par dage efter, hvor de skrev jeg desværre ikke fik det, da jeg ikke er høj nok – desværre, men jeg søger videre, da jeg håber mine modeldrømme en dag bliver til virkelighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar