søndag den 30. september 2018

Ønskelisten

Jeg er (stadig) fuldstændig ramt af det univers, som Nicolas Ghesquiere har skabt for Louis Vuitton. Ham skal de virkelig holde fast i. Ønskelisten er uendelig lang, men ovenfor ser i favoritterne. Twist-tasken i denne blå farve må meget gerne blive mit næste taskekøb. Den ligner på ingen måde noget, som jeg har i forvejen, og så er jeg sikker på, at den ville få ethvert outfit op på et højere niveau. Revival-støvlerne har jeg i forvejen i den klassiske brune version. De har virkelig været et godt køb, og jeg kan ikke se mig selv blive træt af dem nogensinde. Da jeg er så begejstret for dem, som jeg i forvejen har, er jeg ikke i tvivl om, at den røde/sorte-kombination også ville blive en succes (hvis de altså var til at opstøve).


Outfit fra i onsdags. Morgenen blev brugt på et event i Nørgaard paa Strøget for at fejre deres nye limited edition samarbejde med Mille Sviatchenko, og resten af dagen stod på arbejde. Da Jeg havde fri væltede det ned med regn, så jeg så mig nødsaget til at låne et kæmpe regnslag med tilhørende hætte til at cykle hjem i. Et perfekt match til ruskindspumps og Céline taske hvis jeg selv skal sige det. Heldigvis havde min søde kæreste pizza klar, da jeg endelig kom hjem.

Jeg knuselsker disse billeder, som jeg fandt på Cos’ hjemmeside. Jeg får pludselig en trang til at købe en blå veloursofa og slænge mig på den dagen lang iført cashmere. Ej men seriøst, hvor får jeg den sofa henne!? I dag har jeg fri, og Jeg skal ind til byen og ordne et par ting, og så skal jeg spise så mange Digestivekiks med Nutella som muligt inden, at min kæreste kommer hjem og ser det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar