søndag den 30. september 2018

Outfitbilleder

Outfitbilleder taget af verdens sødeste Alfred. Vi mødtes efter arbejde for at tage billeder, kigge i butikker og spise burgere. Bagefter mødtes jeg med et par veninder hjemmefra, hvor vi lavede mad sammen og drak vin. Virkelig en skøn dag. Jeg fik endelig min smukke taske fra Proenza Schouler i brug igen. Den er ret stor, så jeg får den ikke brugt så ofte som mine mindre tasker. Men smuk er den. Lige om lidt er jeg på vej ud i lufthavnen. Jeg har valgt ikke at tage min computer med på ferie, så i må følge med på Instagram, hvis i vil holde jer opdateret. Der kommer dog ikke til at være helt stille på bloggen, da jeg har forberedt en masse indlæg til jer!

Marias blog har været en af mine favoritter i mange år nu, så det var kun et spørgsmål om tid før, at der skulle komme et indlæg dedikeret til hende. Det er sjovt at kunne se den udvikling, som ens yndlingsbloggere har været igennem den tid, som man har fulgt dem. Dengang jeg opdagede Maria, arbejdede hun i Acne (dengang det ikke hed Acne Studios). Derefter fik hun en praktikplads hos The Row, og nu arbejder hun som selvstændig designer. Hun har igennem hele perioden været meget tro imod sin stil og sit univers, hvilket jeg finder værende enormt inspirerende. Marias stil ligger nok ret tæt op ad min egen, og jeg må da også tilstå, at jeg nogle gange kigger hendes blog igennem, hvis jeg løber tør for idéer.

Da jeg sendte en snap af disse mules til min ven Nicklas, fik jeg dette svar tilbage “lidt klamme men også lidt seje”. Det er præcis sådan, at jeg selv tænkte, da jeg så disse sko. Nogle gange er noget så grimt, at det er sejt. Jeg synes, at de var for sjove til at lade ligge, specielt når de nu også kun kostede 30 kr. Det er glæden ved at købe ting i genbrug. Hvis man aldrig får det brugt, har det alligevel kun kostet én kop kaffe. Jeg er spændt på at høre, hvad i synes om dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar